Info

19.05.2010 00:28

Čaute ľudia, dopísala som ďalšie dva koncerty jeden v Brne v Crystal club 4.6. a druhy v Bratislave v Sade janka Kráľa (park hneď za Auparkom) 12.6. Pridala som fotky z nedeľnajšieho koncertu z Dňa rodiny, ktorý sa mal konať v Bratislave na námestí, ale kôli zlému počasiu ho na polslednú chvíľu (3hodiny pred začiatkom) preložili do krytej haly v PKO pri Dunaji. Deny odspieval 6 pesničiek, bolo to už jeho druhé vystúpenie s kapelou.Tento piatok (21.5.) bude Denis nahrávať svoj druhý singel, ktorý budeme už čoskoro môcť počuť aj v rádiu. Mnohý ste sa ma taktiež pýtali keby výde Cd-čko. Chlapci ho majú naplánované na jesen (CZ-podzim) tohto roku.  Aby som nezabudla Denisa budeme videiť opat aj v TV . Minulý štvrtok natáčal, už jak som spomýnala reláciu Bez servítky aj s kolegami zo Superstár (Dominika Mirková, Robo Šimko, Dominika Stará, Martin Chodúr). Vysielať sa bude od 31.5. (pondelok) až do 4.6. (piatok) každý deň o 18:00 na markíze. Denis by mal variť vo štvrtok 3.6. nechajte sa prekvapiť ako to dopadlo :) Zopár fotiek som hodila aj do albumu.

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode