Paríž

12.04.2010 18:02

Ahojte ľudia :) rozprávala som sa s Jankovým manazérom a mi hovoril že napísal jeden članok, v ktorom ich poriadne vyspovedal, na jankovú stránku ako sa chlapcom v Paríži páčilo a čo všetko zažili videli a kde všade boli. Je to sice v čestine, ale pekne napísane tak pekné čitanie. :)

mimochodom janková oficálna stránka je www.janbendigstar.cz

Jan Bendig a Denis Lacho si vyjeli do Paříže. Velikonoční víkend v Paříži se rozhodli strávit nerozluční kamarádi z Česko Slovenské SuperStar Jan Bendig a Denis Lacho. ,, Je to nádherné město“. Shodli se oba. Prohlídku Louvre, Eiffelovky, Baziliky Sacré Coeur a Katedrály Notre-Dame rozšířili o nákupy v pařížských obchodech. Zatímco Jan Bendig nakupoval oblečení, Denise Lacha zlákaly obchody s obuví. ,,Největší překvapení pro nás bylo, když nás přímo na Champs-Elysées zastavovali čeští turisté a chtěli se s námi vyfotit. Počasí nám příliš nepřálo, ale vůbec nám to nevadilo. Poobědvat v některé z maličkých francouzských restaurací přímo v centru, je skvělý zážitek. Proč jste se rozhodli trávit velikonoce v Paříži? Honza: Chtěl jsem na vlastní oči vidět město, o kterém jsem dosud jenom slyšel a snil. Denis: Paříž to jsou nádherné památky. Co všechno jste stihli vidět? Honza: Nenechali jsme si ujít Louvre, jen mě mrzí, že obrazárna s Monou Lisou byla zavřena. Viděli jsem úžasnou Eiffelovku a mě se moc líbil Vítězný oblouk. A taky jsme stihli pár obchodů. Denis: Katedrála Notre-Dame mě fakt uchvátila a pak ještě Bazilika Sacré Coeur a pařížské obchody. Zaskočilo vás v Paříži něco? Honza: Ano. Například koupení jízdenky na metro nám s Denisem trvalo asi 20 minut. V Paříži mají úplně jiný systém než v Praze. (smích) Denis: Nepříjemný zážitek jsme měli s pařížskými taxikáři. Když zjistí, že jste turisté, vozí vás hodinu po městě. Jen cesta z letiště do hotelu nás vyšla skoro na sto eur. Taxikáři jsou asi všude stejní. Jací jsou Francouzi: Honza: Úplně skvělí, oni s pořád usmívají a jsou moc ochotní a slušní. Nic pro ně není problém. Denis: Mě jen trochu mrzí, že se chtějí bavit jen francouzsky, do angličtiny se jim moc nechce. A co francouzské holky? Honza: Jsou úžasné. Mě se moc líbili, nejsou vůbec nafoukané a hned se s vámi dají do řeči. A mají nádherný styl oblékání. Denis: Janko má pravdu. Zvláště ta jedna co s tebe nespustila oči v metru pamatuješ? (smích) Jaké francouzské slovíčko vám nejvíc utkvělo v paměti? Honza: Merci Denis: Au revoir Jak jste se dostali do Paříže a cestovali jste sami? Honza: Ne, ne. Letěl se mnou ještě bratr a měli jsme skvělý spolehlivý doprovod. Denis: Náš průvodce byl úžasný, byl s námi na každém kroku a tak jsme se nemuseli ničeho bát. A let byl fantastický. Co zábava v Paříži? Honza: Myslíte jako diskotéky nebo tak? Na to nám nezbyl čas ale i přesto jsme se skvěle bavili. Denis: Trochu mě mrzí, že jsme nestihli žádný klub, ale na hotelu i tak bylo veselo. Máte v plánu další zahraniční cestu? Honza: Ano už 19. dubna odlétám do Varšavy točit videoklip Denis: Já zůstávám na Slovensku ale už v pátek letím do Košic na jeden z největších slovenských benefičních koncertů.

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode