Všeobecne o Denisovi :)

25.01.2010 20:34

 

Meno: Denis

Prezývka: Deny :)

Dátum narodenia: 22.10. 1993 (16)

Znamenie: váhy

Farba vlasov: blond

Farba očí: hnedé

Výška: 185cm

Váha: 82kg

Súrodenci: sestra Mirka (23)

Bydlisko: Slovensko, Bratislava

Obľúbený šport: futbal

Njobľúbenejšiý spevák: John Mayer

Njobľúbenejšia pesnička: John Mayer-dreaming with the broken heart

Njobľúbenejšiý herec: Will Smith

Njobľúbenejšiý film:
I am legend, Forest Gump

Njobľúbenejšiý seriál:
Dva a pól chlapa

Njobľúbenejšia kniha:
Biblia

Njobľúbenejšie jedlo:
pizza

Njobľúbenejšiý nápoj:
coca-cola, multivitamínový džús

Najnepríjemnejší zážitok: ked som mal 11sť zrazilo ma auto

 

Úspechy: Dúfám, že to najlepšie ma v živote ešte iba čaká...

Sen:
živiť sa spevom

Motto:
  "Nechoď tadiaľ, kde vedie cesta, vykroč tam, kde cesty niet a zanechaj stopu."

Č o by zmenil keby mohol:
bojoval by som za to, aby si boli všetci ľudia rovní. Muži, ženy, čierni, bieli, bohatí aj chudobní. Rovnoprávnosť pre všetkých ľudí je niečo, čo by som si naozaj želal.

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode